24 Şubat 2011 Perşembe

KAYBETTİĞİN TARLALAR SENİNDİR


“Kaybettiğin tarlalar senindir”. Büyük bir düşünür demiş. Valla adını şimdi hatırlayamayacağım ama büyük bi düşünür yani. Hazreti Google’da sağolsun adını bulmam konusunda bana pek yardımcı olmadı. Desteksiz atmayı sevmiyorum aslında, isim ve kaynak vererek desteklemek isterdim ama hakkaten bilemedim şimdi neyse.

Güzel söz ama di mi ya? Yani ilk duyduğumda böyle bir düşünen adamı tebrik edesim geldi. Şimdi tarla benim hayatımda neyi temsil ediyorsa artık (neyi temsil ediyorsa ne demek, herkesin hayatında neyi temsil ediyorsa, iş fırsatları, bazı arkadaşlıklar ama en çok da aşk) onu kaybettiğimde bir süre sonra dönüp dolaşıp yine benim oluyor. Bumerang gibi ne acayip di mi? Ama burdaki asıl mevzu işte senin onu artık isteyip istemediğin…

0 yorum:

Yorum Gönder

 
;