24 Şubat 2011 Perşembe

BAĞIMLILIKLAR

Yıllarca “bağımlılık” karşıtı konuşmalar yaptım ben:

“Nnnnbağımlılık mı? Asla bir şeye nnnnbağlanmam ben, yani “bağlılık” tamam ama “bağımlılık” ciddi bir psikolojik problem bence”.

“Mesela sigara, 18’imden beri arada bir içkinin yanında içerim ama hiç bağımlı olmadım. Yani insan iradesine nasıl yenik düşer ki?”

"Yani abijim herşeyi deneyeceksin ama dozunda. Ayarı bilemezsen, ipin ucunu kaçırırsın!"

“Yazık, yazık kendini bir şeye tutsak etmek ne üzücü!”

“Bazı insanlar, sevdiklerini sandıklarını insanlara karşı “bağımlılık” hissediyorlar. Bu zayıflık değil de nedir?”

Vesaire, vesaire, vesaire… Bunca ahkamdan sonra sen git sikindirik bir web sitesine tutul ya. Evet itiraf ediyorum. 36 yaşındayım, 3 yıldır ciddi Facebook bağımlısıyım. Eee ne olacak şimdi, yatarak tedavi mi???

0 yorum:

Yorum Gönder

 
;