5 Mayıs 2015 Salı

ALDATMA

 “Sevilen birisinin, başkası ile ilgilendiği kanısına varıldığında takınılan olumsuz tutum” diye açıklamış ‘kıskançlık’ kelimesini Türk Dil Kurumu. Hah işte hissettiğim duygu tam olarak bu! Dün akşam gördüm sizi beraber. Benden başka hiçbir kadına ilgi duymayacağını düşünmüştüm. Ne aptalmışım. Senin bir erkek olduğunu, tüm opsiyonları değerlendirebileceğini nasıl da aklımdan çıkarmışım. Bari tanımadığım biri olsaydı. Yetmezmiş gibi bir de yemeğini yemişsin. Hani aşkın yolu mideden geçerdi? Senin miden sevgili başbakanımızın duble yolları gibi maşallah. Hemen bir yetersizlik hisleri baş gösterdi bende. Benim yemeklerim yetmiyor demek ki sana. Ya da beğenmiyor musun acaba? Başka nelerim yetmiyor? Yeterince sevgi dolu değil miyim? Seni yeterince özgür bırakmıyor muyum? Her istediğin olmuyor mu? Evimin kralı sensin, o da mı yetmiyor ha? Oysa hep sevgiyle bakardın yüzüme sana yemek hazırlayınca. Acaba onun da yatağına giriyor musun? E o kadar yakınlaştığınıza göre almıştır kadın seni yatağına. Gerçi evine girerken biraz temkinliydin. Belki göreceğimden korkmuşsundur. Hiç sanmam gayet de rahat ve mesuttunuz, hatta kadının kahkahaları hala kulağımda. Ben de ne bileyim biraz apartmanda dolaşıp geleceğim dediğinde seni uğurluyordum ahmakça. Ah kafam ah ben nereden tahmin edeyim senin çapkınlığa gideceğini? Zere bir süre sonra sonra yorgun argın gelip uyuya dalmanın bir nedeni varmış. Ay nasıl da sevgi doluydun onunla beraberken. Gırlamalar, sıçramalar, taklalar. Yetmezmiş gibi bir de numara öğretmiş kadın senin gibi küstah bir varlığa. Böyle eliyle spiral çiziyor kadın, sen bir zevkle spiral yönünde yuvarlanıyorsun. Ya ben iki yıldır akşamları sevişelim diye ağlıyorum bir kere kendin istemeden kucağıma gelmedin. Bu spiral numarası ne ha yuvarlanma ne? Sen görürsün bundan böyle boynunu kaşımıycam, ellemiycem işte kulaklarını, öpmiycem burnunla bıyıklarının arasını. Alçak! Aldatıcı! Pis çapkın! Of Ceviz of yaktın beni…

Aldatılan aşıktan, 2 numarada oturan İranlı hatunla ilişki kuran maşuğa, efkardan içilen sert bitki çayı eşliğinde yazılmış acı dolu mektup (Mayıs 2015)

0 yorum:

Yorum Gönder

 
;