19 Şubat 2011 Cumartesi

HAYALLERİM GERÇEKLERİM VE BEN LİSTESİ

• Küba'ya gidip sokak müzisyenlerine dansla eşlik etmek (bi de becerebilirsem paha biçilmez pürolarından tüttürebilirim)

• Şarkı söylemeyi öğrenip bir piyanoya uzanıp jazz söylemek (ahahaha kendimi hayal ettim de:D)


• Annemle eskisi gibi anakız olma (imkansız:( )


• Haftanın hergünü flamenco yapacak bi alanımın olması, gitgide kendimi geliştirip iyi bi dansçı olmak (evet alan gerekiyo, terlikle yaptığım çalışmalar sonucu komşular bu gürültü ne diye eve gelmişti)

• Önce İskoçya’ya sonra da uzaya gitmek (neden olmasın, belki İskoçlar o dönemde uzay turizmi yapacaklar!:) )

•TR'yi gezmek (doğu da dahil büyük bir bölümünü gezdim, geri kalanını görmek isterim)
Bir sinema filminde oynamak (ehüehü)

• Noel dönemlerini hep Almanya’da geçirmek (yapıyorum:) )
• Balinaların yüzdüğünü görebileceğim bi ülkeye gitmek (bana kuyruk sallasınlar istiyorum:))


• Kardeşimin çocuk yapması (önce iyi bi koca adayı bulması gerekcek)


• Jude Law’ın bana aşkını ilan etmesi (olabilitesi var:) )


• Bir çocuğa koruyucu ailelik yapmak (araştırdım çok meşakkatli bi süreç, bi de koruyucu ailelik yaptığın çocuğu sonradan evlat edinmene izin vermiyolar. Bir süre sonra da elinden alıp başka birine evlat verme ya da öz ailesine geri verme gibi hakları oluşuyor. İyi düşünmek lazım)

• Kısa hikayelerimi bir kitapta toplamak ya da kıçımı kırıp bir roman yazmaya çalışmak


• Derin’le Disneyland’a gitmek

• Vedat ve İsmet’in acayip hikayelerini kağıda dökmek (hatıralarım giderek zayıflıyor, hatırladıklarımı yazınca onların anlattıkları gibi etkili olmuyo:( )


• Derin dalış yapmak (önce klastrofobimi yenmem lazım)


• Biraz kol kası yapmak ( bu tembellikle kol kası filan yapamam en iyisi göbekte baklavası olan bi yakışıklı hayal etmek)


• Yeniden Londra’ya gitmek (olabilitesi var)


Derin'i sırtıma atıp backpacker misali dünyayı gezmek

İlerleyen dönemde listem yani hayallerim uzayabilir… Hayal yok, yaşam yok

0 yorum:

Yorum Gönder

 
;