19 Eylül 2014 Cuma

Soylu kedigiller familyasının Tekir ailesine mensup, bir yılı aşkın "seviyesiz" bir ilişki sürdürdüğümüz yavuklum Ceviz ile biyolojik saatlerimiz hiç uymadığı gibi karakter, zevk ve arzularımız da taban tabana zıt. O çok maceracı bir tip mesela, ekstrem sporları seviyor. O kadar ki 4. Kat penceresinden tam 4 kez gözünü kırpmadan atladı, benim yükseklik korkum var. O yer sofrası seviyor, ben şık masaları. O ukala, kendini beğenmiş ve mağrur, ben doğal, mütevazı, sevecen. O içe dönük, ben dışa. O tüm gece full enerjik ayakta, ben uykuda. Sevişme saatlerimiz bile farklı anasını satayım. O sabahın 6’sında sevişmek istiyor, ben sabah sabah yalanmaktan, öpülmekten, dürtülmekten nefret ediyorum. Akşam gelse ya, sarılsa ya bana, koysam ya kafamı tüylü göğsüne. Yok!
Aşkın gözü kördür derler ya; maşuğun ona uymayan tüm davranışlarını es geçtiğinden, kör olan aşkın gözü değil bayağı aşığın gözü. Çok net! Seviyorum uleynn…

0 yorum:

Yorum Gönder

 
;