11 Şubat 2013 Pazartesi

AKLIMDAN (BAŞIMDAN) GEÇENLER


-       

 -  Karısı şehir dışındayken gece saat 2:30 da eve gelen über seksi kıyafetli ve sarhoş kadın arkadaşının yanlışlıkla bizim evin ziline basması sonucu ihanetine şahit olduğum karşı komşu abinin yüzüne bakamıyorum. Karısına söylemesin diye kardeşime psikolojik baskı uyguladım ama heran ben gidip söyleyebilirim.
-         - Birlikte çalıştığım avukat arkadaşlarımın ayakkabılarımı zedelediği gerekçesiyle Belediye’ye dava açmak filan istediğimde beni desteklesinler isterdim.
-         - Evde kefir yetiştirmek istiyorum, çocuk yetiştirmek kadar zor değildir herhalde. En azından haftasonu aktivitesi filan yok. Ama 8-12 saat sonra 5 sn çalkalamak filan gerekiyormuş. Hmmm bilemedim.
-        -  Aktivist hayvanseverler, vejeteryanlar ya da veganlar filan hamamböceği ya da sivrisinek öldürüyor mudur? Bence sivrisinek okey gibi

Sevgili blog, saat itibarıyla gün içerisinde aklımdan geçenler  yukarıda not edilmiştir. Başımdan geçen henüz saçma bi durum yoktur. Raporlama saati: 17:08

0 yorum:

Yorum Gönder

 
;