3 Nisan 2012 Salı


Adım Metya, 37 yaşındayım Facebook bağımlısıyım. Geçen bi bırakmıştım yeniden başladım. Bakınız temiz kalma günleri:
1. Gün: FB deaktivasyonu (Kapatırken FB nin ciddi duygu sömürüsüne maruz kalma! Arkadaşlarımın fotoğraflarını koymuş alçak, o bu şu seni özliycek bak gitme diyo. Kararlı olmasam kapatmazdım valla)
2. Gün: Arkadaşların beni merak etmeleri (Yokluğum bu kadar hızlı hissedildiğine göre ciddi bi bağımlı olmalıyım)
3. Gün: Şebonun açık kalmış FB sayfasını görünce titreyen eller, ağlama, yoksunluk belirtieri. Şaka ağlama yoktu:)
4. Gün: Twitter a sarma
5. Gün: Twitter a ciddi sarma
6. Gün: Twitterla aşk, yeni followerlar yeni followlar
7. Gün: Twitterdan da sıkılma
8. Gün: Gerçek hayatta sosyalleşme
9,10,11 ve sayamadığım günler: Sakin
Bilmemkaçıncı gün: Geçen yoksunluk belirtileri, bağımlığın geçtiğinin kabulü ve mutluluk
Bugün: Bi kere bakıp çıkıcam:) 
Yatarak tedavi yatarakkk, yatarak tedaviden başkası paklamaz beni

0 yorum:

Yorum Gönder

 
;