6 Mayıs 2011 Cuma

SINDIRELLEZ

                      
Dün Derin'le onun söylemiyle SINDIrellez kutladık. 

Anası; araba, para pul falan filan gibi şeyler dilerken Derin ne diledi peki:  
Sevgili SINDIRELLEZ baba, bana lütfen şeker, çikolata, bonibon, eti puf, jelibon... (şuan hakkaten hatırlamadığım daha bi dolu atıştırmalık) getir de okuldaki arkadaşlarıma dağıtayım. Ay Derin ya:))


Çıkardığım sonuç:

1.Okulda ıvır zıvır dağıtmak çok havalı bişey 
2. Ben bir materyalistim...

2 yorum:

.. dedi ki...

1-okulda ıvır zıvır, abur cubur falan dağıtmak çok havalı bişeymiş evet.
ben Derin'le yaşıt bi kız çocuğunun annesinden de duydum. ona ait bir acayiplik zannetmiştim ama.. demek ki moda bu.
2-sen materyalist değilsin. Derin "çocuk". ha, keşke biz de çocuk olabilsek, o ayrı 8)
bi de 3-hıdırellez'e sındırellez diyince, ben sindirella'ya da hıdırella demek istedim ama daha der demez bi tiksindim 8))

Biyolojik anne dedi ki...

Kızım zaten o da Sindrella dan türetmiş ama seninkiler daha komik olmuş bence hahahahha:)))

Yorum Gönder

 
;